2015. augusztus 20., csütörtök

Prológus

Leszálltam a repülőről,és rögtön futottam Thomas és Felicity felé.Végre itt vagyok Párizsban!
Egy gyors ölelés után megrohamoztak kérdéseikkel.Vagyis inkább csak a nagynéném.
-Szia!Mennyit változtál mióta utoljára láttalak!Minden rendben?Jól megy a suli?A bandával mi van?Van már fiúd?Vagy tetszik valaki?-hadart izgatottan Felicity.Ha nem lát egy ideig,megbolondul.De én így szeretem.
-Először beteszem a kocsiba a csomagokat,megszakadok-mondtam kimerülten.
-Ja,oké-nevetgélt.
Miután beraktam az ötszáz kilós csomagokat a csomagtartóba-megkönnyebbülés volt-beszálltunk a kocsiba.
-Akkor várom a válaszaid-kuncogott a nagynéném.
-Rendben-sóhajtottam.-Minden oké.A suli még csak most kezdődött,de eddig semmi gond.A banda...hm..Most jött ki az első számunk-mosolyogtam izgatottan.
-Tényleg?
-Aha-mondtam,majd elindítottam a telefonomon a zeneszámot.
-Te...Ez kurva jó!-kiabált Felicity,én meg csak röhögtem.
Időközben odaértünk.Kivettem a bőröndjeimet,majd bevittem a házba.
-Ja,a fiúkkal pedig...semmi nincs-súgtam oda Felicitynek.Igazából hazudtam.
Pittyegett a telefonom.Üzenetem jött...Luketól.Hm.Jókor.
Igen,bele vagyok esve.Tudom,semmi esélyem nincs nála.De azért próbálkozni lehet.
Luke üzenete:Hey
Kat üzenete:Hai ^^
Kat üzenete:Hogyhogy rámírtál?
Luke üzenete:Csak úgy.
Kat üzenete:What's up?
Luke üzenete:Not much :)
Kat üzenete:Haha :D 
Luke üzenete: És veled? :D
Kat üzenete:Velem se sok...
Elgondolkoztam.Mi lenne,ha bevallanám neki?Miért ne?
De sajnos félúton abbahagytam,és kitöröltem.Inkább megvárom a csodát.
Luke üzenete:Hogyhogy ilyen csöndben vagy?Elraboltak az ufok? :D
Kat üzenete:Nem,csak...
Luke üzenete:Mi csak? :o
Kat üzenete:Semmi :D
Luke üzenete:Titkolsz valamit
Kat üzenete:Nemis
Luke üzenete:Deee
Kat üzenete:NEM
Luke üzenete:Valld csak be!
Kat üzenete:A-a
Luke üzenete:Naa.
Kat üzenete:najó.
Kat üzenete:Tetszik egy srác... :s
Luke üzenete:Ki? :O
Kat üzenete:Nem mondhatom el... :/
Luke üzenete:Mert?
Kat üzenete:Mert.
Luke üzenete:Naaa.
A szívem hevesen vert,szaporán vettem a levegőt.Elmondjam,vagy inkább ne?Sóhajtottam egyet,és remegő kézzel oldottam fel a képernyőt,ami időközben elsötétült.
Vagy háromszor újraírtam,és csupán nyolcszor döntöttem úgy,hogy inkább kamuzok valamit,de végül megtettem.
Kat üzenete:Ne röhögj ki,ne olts be,thx.Nem akarok nyálas szerelmi vallomást,szóval...Te.
Ennyi,kész túlestem rajta.De egy valamitől még mindig félek:a választól.
Vártam.A másodpercek hosszú óráknak tűntek,de végre valahára rezgett a telefonom.
Luke üzenete:Ohh...
Luke üzenete:Csinálj egy screenshotot!
Kat üzenete:???
Luke üzenete:Csak csináld!
Kat üzenete:OK
Lefotóztam a képernyőt,bár fogalmam sincs mire volt ez jó.
Kat üzenete:Ez most mire volt jó?
Luke üzenete:Megtudod.
Kat üzenete:??? :o
Luke üzenete:Luke nem fogja megtudni.
Kat üzenete:Miért? o.o :'c
Luke üzenete:Mert ki fogom törölni az üzeneteket "tetszik egy srác" résztől.
Kat üzenete:De..why???És...Mi van?Ki vagy te egyáltalán??
Luke üzenete:Nem Luke.Na szia.
Kat üzenete:Öhm..Bye!xx
Na ne!Ki akarná szabotálni a szerelmi vallomásomat? Mindegy,majd 500 év múlva talán újra megpróbálom...
Gondolataimat megszakítva pittyegett a telefonom.
Luke üzenete:Na,itt vagyok.
Kat üzenete:Hol voltál?o.O
Luke üzenete:Kajáltam.
Kat üzenete:?Tehát akkor nem...És...
Luke üzenete:Nem,nem tudom a titkod,megúsztad
Kat üzenete::P
Luke üzenete:Nekem most mennem kell próbálni,majd írok :)
Kat üzenete:K,bye ^^ :3
A tenyerembe temettem az arcom...és kitört belőlem a röhögés.Jogos a kérdés,hogy miért,de igazából én sem tudom.
Úgy érzem túl hangos voltam,mert Thomas feljött a szobámba,és hogylétem iránt érdeklődött.
-Nincs..nincs...Se-semmi...Gond...-nevettem.
Vagy három percig vihogtam,mint egy retardált fóka,aztán valami csoda folytán sikerült abbahagynom.
-Huhh...ez kemény volt-törölgettem a szemem.
-Ömm..ja-állapította meg nagybátyám,majd magamra hagyott,mondván,had tomboljam ki magam.
Gondoltam,csekkolom a Face-t.
A fal túlpörgött,csomó jelölés,lájk,vagy 60 üzenet a fanoktól.Plusz pont,hogy csak 5 őrült,"mondd meg Mikeynak,hogy szeretem,vagy megfizetsz"-félét találtam.A többi csak kérdés,esetleg egy fanart.Csak a szokásos.
Éppen olvasgattam egy kevésbé kedves üzenetet,mikor felpattant egy chat ablak.
Ashton üzenete:Sorry xx
Kathleen üzenete:???
Kathleen üzenete:Nem csináltál semmit.
Kathleen üzenete:Megköszönném ha válaszolnál,Irwin!
Kathleen üzenete:Hahóó o.o
Rendben,akkor játsszuk a "nemválaszolokamásiknakévekig" nevű játékot,azt nagyon szeretem!Aha,persze.
Netezés közben eszembe jutott,hogy ma még nem is csináltam semmit,csak punnyadtam a szobában,úgyhogy elhatároztam,elmegyek vásárolni.A ruhatáramra ráférne egy kis újítás.
Hoztam magammal kb 150.eurot(természetesen,raktam el egy keveset),de akkor is,a kunyizás nem árt.Úgyhogy lementem Felicityhez,és az aranyos kiskutyaszemeimmel,nyájas hangon kértem tőle egy kis költőpénzt.Nem tudott neki ellenállni,adott 40 eurot.
-Léptem,majd jövök!-csaptam be az ajtót.
A legközelebbi pláza egy köpésnyire van,így nem kellett kilométereket nyargalnom,hogy odaérjek.
Beléptem az hatalmas ajtón,és egyenesen a Pull&Bear felé vettem az irányt.
Nézelődtem,mint minden átlagos vásárló,és egyszer csak odajött hozzám egy lány.
Elkezdett franciául beszélni,de én megállítottam és megkérdeztem,hogy tud e angolul.Ő azonnal kapcsolt,átváltott angolra,és úgy beszélgettünk.Kért tőlem egy képet!!!Nem vagyok én olyan híres..
Szimpi lány volt.Elhívtam magammal,hogy vásároljunk együtt.Ő azonnal beleegyezett.Van egy fanom!!!
Egész jól összebarátkoztunk.Nem csak azért,mert ugyanúgy nézünk ki,de belsőre is szinte teljesen egyeztünk.
Elkértem a telefonszámát,és a Facebook nevét.
Amint hazaértem,rámírt.
Adalene üzenete:Salut! :)
Kathleen üzenete:Salut! :3
Sokat beszélgettünk.Kiderült,hogy Mikey a kedvence a bandából.Ohohóóóó.
Éppen nagyban Pin-eltem Pinteresten,mikor benyitott Felicity.
-Kat...Anyukád beszélni akar veled-nyújtotta oda a telefont.
-Öhm...oké-vettem el.-Szia anya.
-Szia kicsim.Csak azt szeretném mondani,hogy nagyon összevesztünk apáddal,és...
-Ugye nem váltok el?-kérdeztem riadtan.
-Nem,dehogy.Különválunk egy kis időre.De mivel ebbe nem akarjuk egyikőtöket sem belevonni,ezért nem jöttök velünk.
-De..akkor én hol leszek?Mert Mikey még oké,nemsokára kezdődik a turné,de én...
-Maradsz Felicityéknél.
-De ő nemsokára megy el megint valami megfigyelő cuccra Afrikába,és Thomas...hogy is mondjam...nem a leg felelősségteljesebb ember,akit ismerek.
-Ebben igazad van.Egy pillanat,felhívom Michael-t,megkérdezem,mit tehetnénk-mondta anya,majd letette.
Vártam...vártam...és vártam,mikor végre megcsörrent a telefonom.
-Mikey?
-Szia KAt!Hát tudod,az van,hogy...-kezdett bele a mondandójába,de én félbeszakítottam.
-Igen tudom.
-Na és az van,hogy jönnél velünk.
-Hogy mi??-visítottam.
-Igen.Te,velünk,a turnéra.
-Hát.Rendben.
-Szia-rakta le a telefont Mikey.
-Megyek.A turnéra-suttogtam,majd mikor felfogtam,mit is mondott a bátyám,elkezdtem visongani,és ugrálni.
Írtam egy üzit Adalene-nek,hogy megyek a turnéra,ő persze örvendezett,én meg mondtam neki,hogy jelöljön be Skypeon,és mindent közvetíteni fogok neki.Természetesen beleegyezett.
Írtam egy üzit a többi fiúnak:
Kathleen üzenete:Na ki megy veletek a turnéra? :o *-*
Örvendeztem még egy sort,aztán rájöttem,hogy enni kéne.Üzenetben még kikérdeztem Mikey-t a részletekről.Csütörtök,reggel 6 órakor indulok haza,és pénteken indulunk a turnéra!
Úristen,de várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése